Районна газета

2017

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за січень 2017 року

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за лютий 2017 року

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за березень 2017 року

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за квітень 2017 року

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за травень 2017 року

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за червень 2017 року

Інформація про діяльність центру надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації за липень 2017 року

Центр надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації

Центр надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації

Адреса центру: 41200, Сумська область, смт Ямпіль.

 бул. Ювілейний, 1,1 поверх

 Керівник центру: Бородай Любов Миколаївна

 Адміністратор центру: Чумак Любов Леонідівна

 Розпорядок роботи:

Понеділок -  08.00-17.15 без перерви

Вівторок - 08.00-20.00 без перерви

Середа - 08.00-17.15 без перерви

Четвер - 08.00-17.15 без перерви

П'ятниця - 08.00-16.00 без перерви

Субота, неділя - вихідні

 Контактний телефон/факс: (05456) 2-24-90

 Адреса електронної  скриньки: yampcnap@ukr.net

ОГОЛОШЕННЯ

РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

Фізичні особи-підприємці та юридичні  особи  мають можливість реєструвати свою підприємницьку діяльність он-лайн

На сьогоднішній день для суб’єктів звернень доступні  електронні послуги у сфері державної реєстрації:

- для фізичних осіб-підприємців: державна реєстрація фізичної особи-підприємця, внесення змін до відомостей, включення відомостей до реєстру та припинення підприємницької діяльності;

- для юридичнихосіб: державнареєстраціястворенняюридичної особи та включеннявідомостей до реєстру.

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН

На веб-ресурсі електронних послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру https://e.land.gov.uaВи зможете замовити адміністративні та отримати сервісні електроні послуги Держгеокадастру.

Для цього Вам необхідно зареєструватися та авторизуватися в електронному кабінеті за допомогою електронної пошти, електронного цифрового підпису або платіжної картки банку (BankID).

 

 

УТВОРЕНО ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 "Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх cправ" утворено Головний сервісний центр МВС як міжрегіональний територіальний орган МВС та 26 територіальних органів з надання сервісних центрів МВС - регіональні сервісні центри МВС, які надають адміністративні послуги.

 

У зв’язку з підключенням до Єдиного Державного Демографічного реєстру з 01.03.2017 Ямпільський РС УДМС України в Сумській області розпочинає прийом громадян з питання оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Адреса сектору: смт Ямпіль,вулиця Спасо-Преображенська, будинок 15.

тел. 2-28-69

ЗАПИТАННЯ ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ СТВОРЕННЯМ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В ОБЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ

 

 

 

 

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!!!

Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» внесено зміни до статті 133 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), якими переглянуто вимоги, яким має відповідати неприбуткове підприємство, установа, організація (далі – неприбуткова організація).

Відповідно до пункту 35 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу неприбуткові організації, з метою включення до реєстру неприбуткових установ та організацій, зобов’язані до 01 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до вимог пункту 133.4 статті 133 Кодексу. У випадку не приведення установчих документів у відповідність до вимог закону, неприбуткові організації, згідно з пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – постанова № 440), будуть виключені контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій після01 січня 2017 року.

 

ДО ВІДОМА ! ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

З метою забезпечення безперервного процесу державної реєстрації громадських формувань, виконання функцій з державної реєстрації громадських формувань, їx відокремлених підрозділів, громадських об'єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їx організацій та об'єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їx об'єднань, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання до законодавчого врегулювання даного питання відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Miністрів України від 11 лютого 2016 р. № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» покладено на Головні Tepиторіальні управління юстиції в областях та місті Києві.

Звертаємо увагу, що на виконання вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних ociб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5 затверджено Порядок державної peєcтрації юридичних ociб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.

Зокрема Порядком передбачено, що державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, безпосередньо до центрів надання адміністративних послуг, до повноважень яких входить відповідно до розпорядження Кабінету Miністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», яким затверджено Перелік адміністративних послуг органiв виконавчої влади, які надаються через центри надання адміністративних послуг, належить надання адміністративних послуг стосовно реєстрації громадських об'єднань тощо. Відповідно до Порядку під час державної реєстрації центри надання адміністративних послуг передають заяву та електронні копії документів для державної реєстрації, виготовлення шляхом сканування за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних ociб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у передбачених Законом випадках його територіальним органам Міністерства юстиції України за місцезнаходженням громадського формування. У paзi державної реєстрації громадського формування уповноважена особа фронт-офісу протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів Міністерству юстиції України або його територіальному органу.

 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН, ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ ПІДПРИЄМЦІВ!

Відповідно до  Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та  Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» послуги з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу у Ямпільському  районі надаються:

Ямпільською селищною радою  Сумської області  ради за адресою:

41200, смт. Ямпіль, вул.  Шкільна,4; тел.(05456) 2-13-90.

 

 

Приватним нотаріусом Ямпільського районного нотаріального округу

Оснач Юлією Іванівною

за адресою: 41200, Сумська обл., Ямпільський р-н, смт. Ямпіль,

вул. Соборна, 4, кв. 5, тел./факс. (05456) 2-10-70

Прийомні дні: понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 9.30 до 17.00 год

(обідня перерва з 13.00 до 14.00 год). 

субота з 10.00 до 13.00 год. (без перерви на обід)

ПРЕЗИДЕНТ СХВАЛИВ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЮ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ

Петро Порошенко підписав закон щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг

Органи виконавчої влади та місцевого самоврядування наділяються додатковими повноваженнями, що суттєво змінює та оптимізує процедуру надання адміністративних послуг. Йдеться про реєстрацію місця проживання, надання відомостей з Державного земельного кадастру, роботи з документами, що підтверджують громадянство, створення реєстру територіальних громад, обмін відомостями між реєстрами територіальних громад та передачу інформації в Єдиному державному демографічному реєстрі.