Районна газета

ЯК РОЗГЛЯДАЛИСЬ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЯМПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ У 2017 РОЦІ

Проінформувала начальник управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації Олена Терентьева на апаратній нараді 5 березня 2018 року при голові Ямпільської районної державної адміністрації Ірині Панченко.

Протягом 2017 року до управління соціального захисту населення Ямпільської районної державної адміністрації надійшло 197 звернень громадян, що на 61 звернення (або на 24%) менше у порівнянні з 2016 роком (у 2016 році 258). Основні питання, які були порушені заявниками у письмових зверненнях це: призначення субсидії – 11, надання соціальної допомоги – 3, одержання пільг – 2, соціальний захист інвалідів – 1,  з питань пенсій – 1 та надання матеріальної допомоги – 1.

Особлива увага приділяється проблемам військовослужбовців, направлених до зони проведення антитерористичної операції і членів їх родин.

Ірина Панченко наголосила на тому, що на даний час актуальним є те, що громадяни звертаються на телефон «гарячої лінії» з питань соціального захисту, з метою пришвидшення вирішення проблемного питання. Дана ситуація виникає внаслідок недостатнього володіння особами законодавства та інших нормативно-правових актів.

У зв’язку з цим необхідно посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення шляхом розміщення інформаційних матеріалів з найбільш актуальних питань соціального захисту населення в засобах масової інформації з метою попередження надходження звернень громадян та недопущення повторних звернень.